Záručné podmienky
Záručné podmienky platné od 1. 3. 2025.
Pri výmene výrobku a odstúpení od kúpnej zmluvy platia príslušné ustanovenia občianskeho zákonníka.
Ak sa na výrobku vyskytne v záručnej lehote chyba, ktorá nebola spôsobená užívateľom alebo neodvratnou udalosťou (napr. živelnou pohromou), výrobok bude opravený bezplatne.
Záručná lehota na výrobok sa poskytuje odo dňa montáže konečnému zákazníkovi v dĺžke:
- 5 rokov na vnútornú nádobu ohrievača a veko príruby
- 5 rokov na akumulačné nádrže typu NAD a NADO
- 4 roky na vnútornú nádobu ohrievača vody typu BTO a TO (okrem TO 20)
- 3 roky na vnútornú nádobu vrátane tepelnej izolácie u ohrievača typu TO 20
- 2 roky na ohrievače vody PTO a MX
- 2 roky na klimatizácie AIR
- 2 roky na ohrievače vody s tepelným čerpadlom MT-WH
- 2 roky na elektroinštaláciu, výhrevné teleso, príslušenstvo a ostatné časti ohrievača (vonkajší plášť, izoláciu)
- Záručná lehota na náhradné diely je 24 mesiacov
1. Podmienky na uplatnenie záruky
- Záručný list musí byť riadne vyplnený (potvrdený dátum predaja a montáže)
- Montáž výrobku musí byť vykonaná oprávnenou osobou (potvrdené v záručnom liste, inak doložené)
- Kupujúci je povinný sa pred uvedením výrobku do činnosti sa oboznámiť s prevádzkovo montážnymi predpismi príslušnými pre daný výrobok
2. Zánik záruky
- Ak zákazník nesplnil podmienky bodu 1.
- Ak oprava v záruke nebola vykonaná, výrobcom, predávajúcim alebo odborným servisom
- Ak je chyba výrobku zjavne spôsobená nesprávnou montážou alebo používaním výrobku
- Ak sa výrobok nepoužíval podľa prevádzkovo montážnych predpisov a požiadaviek určených predávajúcim alebo výrobcom
- Ak na výrobku boli vykonané neodborné úpravy alebo zásahy do jeho konštrukcie, prípadne došlo k neautorizovanému zásahu do výrobku (porušenie tesnosti nádoby, zásah do elektrickej inštalácie)
- Ak je výrobný štítok s výrobným číslom poškodený alebo chýba
3. Servis
- Záručné aj mimozáručné opravy zaisťuje výrobca DZ Dražice ‒ strojírna s.r.o. vlastnými opravami alebo pomocou zmluvných a poverených zmluvných servisných partnerov
4. Postup pri reklamácii
- Konečný zákazník oznámi na adrese zmluvného servisného partnera alebo priamo predávajúcemu typ chyby, výrobné číslo, typové číslo, dátum predaja (montáža) výrobku (zo záručného listu) spolu so stručným opisom chyby
- Počká na príchod servisného mechanika, ktorý chybu odstráni alebo urobí ďalšie opatrenia dôležité pre vybavenie reklamácie
- Nikdy nedemontuje výrobok zo systému (dôležité pre posúdenie chyby)!
- V prípade neoprávnenej reklamácie budú náklady spojené s reklamáciou účtované priamo zákazníkovi
- Postup pre prietokové ohrievače PTO, MX, HA-DR a HA-DR T
Uvedené záručné podmienky majú len informatívny charakter. Ich presné znenie je súčasťou zmluvných vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim.